7 sportů, při kterých spálíte nejvíce tuku

Sport / 15.9.2014

Víte, jaké sporty jsou nejideálnější na hubnutí? Že jen tušíte? Nevadí, my vám pomůžeme!

Znáte to, hubnutí je běh na dlouhou trať. Postupně si zvykáme hlídat se v jídle, spát nejméně sedm hodin denně, dodržovat pitný režim a také pravidelně sportovat. Najděte ten správný sport pro vás, který bude skvělým pomocníkem při spalování tuků!

1. Běhání: spálíte cca 670 – 800 kilokalorií za hodinu

Lidé se dělí na dvě skupiny. První skupina má běh ráda a druhá ho nesnáší. První skupina tvrdí, že běh je relax, druhá, že je to totální nuda. Ať už patříte do jakékoliv skupiny, nebojte se ho zkusit! Budete možná příjemně překvapeni. Běh je jeden z nejlevnějších sportů – potřebujete akorát běžecké boty a hodinky. A pokud si chcete běh ještě trochu zpříjemnit, pusťte si nějakou dobrou hudbu do uší. Můžete začít ještě dnes!

2. Hot-jóga: spálíte cca 233 – 800 kilokalorií za hodinu

Adrenalinový zážitek, který vyvrátí vaše představy o nezáživnosti jógy. Není jóga jako jóga – hot-jóga se cvičí ve vytopených v místnostech o teplotě 41°C. Teplo zvýší účinky cviků, svaly se pořádně prohřejí, tím pádem jste ohebnější. Cvičení v teple odvádí přebytečnou vodu z vašeho těla a rovněž napomáhá správné funkčnosti vašich orgánů. A co víc, opravdu skvěle se při něm hubne. Je také vhodné pro lidi trpící astmatem.

Zumba je velice oblíbená: komu by se nelíbilo hubnout tancem? Zdroj: foter.com

Zumba je velice oblíbená: komu by se nelíbilo hubnout tancem? Zdroj: foter.com

3. Zumba: spálíte cca 800 kilokalorií za hodinu

Konec výmluvám, že cvičení je nuda. Zumba se považuje za jednu z nejoblíbenějších aktivit, při kterých se spaluje velké množství tuku. Zumba je sport, relax a zábava dohromady. Je to jedna velká párty. Nestyďte se a jděte si zatančit!

4. Jízda na kole: spálíte cca 680 kilokalorií za hodinu

Milovníci přírody a výzev, zbystřete! Proč sedět doma, když můžete vyrazit na kolo? Uvidíte spoustu zajímavých památek a přírodních úkazů. Ale hlavně: špíčky půjdou pomalu, ale jistě, dolů. Bydlí kamarádka na druhé straně města? Nasedněte na kolo a za pár minut jste u ní!

5. ADK – aerobic dynamic kickbox: spálíte cca 600 kilokalorií za hodinu

Jste každý den ve stresu? Při hodině kickboxu ho spolehlivě odbouráte. Aerobický dynamický kickbox je určený speciálně pro ty, co se snaží zhubnout. Při cvičení se využívají boxovací totemy, lapy, nebo se nepoužívá žádná pomůcka. Zároveň ADK posiluje všechny vaše svalové partie. Cvičí se na rychlou motivující hudbu, která vám nedovolí se flákat. Dodejte si sebevědomí a vyrazte na lekci ADK!

Na kole objevíte krásu přírody a zároveň si pořádně zamakáte. Zdroj: foter.com, autor Bromford: https://www.flickr.com/photos/68716310@N08/

Na kole objevíte krásu přírody a zároveň si pořádně zamakáte. Zdroj: foter.com, Bromford

6. In-line bruslení: spálíte cca 350 – 600 kilokalorií za hodinu

Po celé ČR existuje mnoho cyklostezek, které můžete využít jak na kole, tak i na kolečkových bruslích. Je fajn vidět svět okolo nás za jízdy a z trochu větší výšky než obvykle. Neváhejte, sbalte brusle a vyrazte! Chvíli potrvá, než se naučíte brzdit, ale jakmile se vám to podaří, bude pro vás bruslení skvělý zážitek, při kterém se odreagujete. Opět zde platí, že po cestě uvidíte spoustu zajímavých úkazů.

7. Rychlá chůze: spálíte cca 330 kilokalorií

Rychlejší chůze je to pravé pro vás, pokud se bojíte začít rovnou běhat, nebo běhu neholdujete. Stejně jako běh je rychlá chůze jeden z nejlevnějších sportů. Chůze je náš nejpřirozenější pohyb, který nezatěžuje tělo. Tak proč jezdit dopravními prostředky, když můžete jít pešky?

Uznejte: sportů, při kterých se dobře hubne, je opravdu široká škála! Už víte, jaký sport si vyberete vy? Anebo máte nějaké další tipy, jak shodit přebytečné kilogramy? Podělte se s námi!

Zdroj perexové fotografie: foter.com, Josiah Mackenzie

Martina Mikulášová

Martina Mikulášová

Studentka gymnázia, která se skoro pořád něčemu směje. Má ráda psaní a jednou by se jím chtěla živit. Mezi její další zájmy patří fitness, fotografování, lezení po skalách, orientační běh a konzumace jídla. Kontaktovat ji můžete na: martina.mikulasova@generace21.cz

Zanechte komentář