Chcete mít hezkou postavu? Pojďte cvičit s námi! 3. díl

Sport / 22.6.2014

Třetí týden, obtížnost lekcí se zvyšuje, pomalu ale jistě ubývá lekcí, které vedou ženy. Nezbývá než vyzkoušet cvičení s mužem. Budu stačit jeho tempu?

Tři týdny cvičení za mnou a já musím říct, že se cítím opravdu lépe. Občas mi tedy trvá, než se ke cvičení odhodlám, ale nakonec to vždycky stojí za to. A jelikož již cvičím třetí týden, jednoduché a klidné lekce pomalu mizí. Proto jsem si na předposlední týden mého cvičení pěkně naložila.

Pondělí – Body Rock se Zuzanou

  • Obtížnost – střední až vysoká

Protože lekce s lehčí obtížností mám již za sebou, přirozeně mě na tento týden čekaly samé oříšky. Prvním oříškem byl Body Rock se Zuzanou Hajdukovou. Cvičení Body Rock je založené na principu těla pevného jako skála. To má být také výsledek po pravidelném cvičení. Já vyzkoušela jednu lekci a musím říct, že mi dala opravdu zabrat. Vybrala jsem si lekci z vybraných Top lekcí, která byla zaměřena převážně na oblast rukou, a musím říct, že jsem si opravdu dala do těla.

S lekcemi Body Rock budete mít brzo celé tělo  zpevněné.

S lekcemi Body Rock budete mít brzo celé tělo zpevněné.

Jednotlivé posilovací cviky byly prokládány kardio cviky, při kterých se člověk pořádně zapotil. Pokud něco nebudete stíhat, jednoduše stačí zpomalit. Velkou výhodou je také to, že Zuzana dokáže opravdu povzbudit a vyburcovat k lepšímu výkonu, a tak se budete přímo až divit, co zvládnete a vydržíte.

Úterý – Kruhový trénink s Monikou

  • Obtížnost – střední

Koukala jsem na rozvrh, jaké lekce že jsem ještě nevyzkoušela, když mi náhle padl zrak na kruhový trénink s Monikou Gavlovskou. A protože je obecně kruhový trénink dost populární, rozhodla jsem se, že ho vyzkouším i já. Na začátku lekce probíhá již klasické zahřátí, které vás skvěle nastartuje. Pak již následuje samotný kruhový trénink, který je jedním z několika způsobů, jak získat svalovou sílu, vytrvalost, spálit tuky a vytvořit samotnou svalovou hmotu.

Tip Generace 21: Kruhový trénink přesně podle vašich představ si můžete vytvořit i u vás doma. Jak na to se dočtete například v našem starším článku!

Kruhový trénink je populární, tak proč ho nezkusit u vás doma?

Kruhový trénink je populární, tak proč ho nezkusit u vás doma?

Základem lekce kruhového tréninku bylo osm cviků, které se opakovaly třikrát dokola. Každý cvik probíhal přibližně 35 sekund a následně se několik sekund odpočívalo. Po třetím kole byl stanoven o něco delší odpočinek a s lektorkou jsme se zaměřily na břišní partie. Opět se jednalo o sérii, a to tří cviků po třech opakováních. Po třetím opakování jsem svaly na břiše již opravdu cítila. Na závěr lekce proběhlo klasické protažení, aby svaly druhý den nebolely. V průběhu mého cvičení musím konstatovat, že i když se to začátečníkům ve cvičení nemusí zdát pravdivé, protažení na začátku i na konci je opravdu důležité, a proto ho nikdy nepodceňujte!

Lekci kruhového tréninku s Monikou bych doporučila každému, kdo chce zapracovat na své výdržicvičit opravdu v tempu. Časové limity jsou zde opravdu dodržovány, a tak na nějaké větší lenošení v podobě delší pauzy opravdu není čas.

Jak se nám líbila – Power jóga

Ačkoli se cvičení a většímu pohybu obecně vyhýbám, přijala jsem nabídku na vyzkoušení online fitness. Celý koncept online cvičení se mi hodně zamlouvá. Nemusíte nikam složitě cestovat nebo příliš řešit stylové oblečení. Prostě si ve starých teplácích v určitou hodinu stoupnete přes monitor a cvičíte. Vybrala jsem si lekci power jógy ze zvědavosti, po jedné lekci jsem nečekala žádné zázračné zpevnění svalů. Jako absolutnímu začátečníkovi se mi zdály některé cviky náročnější. Jako největší nevýhodu vidím absenci feedbacku od lektorky, zda provádím cvik správně. A pak samozřejmě poskakování mého buldočka kolem mě, který mé snažení bral jako skvělou hru. Cena je navíc příznivá, takže pokud chcete zpevnit své tělo, směle do toho!

Denisa Pánková, redaktorka sekce Krása

Pátek – Břišní pekáč s Wernerem

  • Obtížnost – střední

Řekněme si bez obalu, břišní pekáč s Wernerem Hartmannem je opravdu náročný. Cvičení samo o sobě dá opravdu zabrat. Celkově cvičíte opět několik cviků v několika sériích a to vše za pomocí váhy vlastního těla. Zároveň poměrně účinně spalujete také podkožní tuk a stoupá i vaše fyzická kondice. Tuto lekci doporučuji každému, kdo chce dát svým břišním partiím opravdu zabrat, a zároveň apeluji na naše mužské čtenáře – vyzkoušejte tuto lekci i vy!

Břišní pekáč není pro slabochy.

Břišní pekáč není pro slabochy.

Naše výzva se blíží do finiše a nás čeká poslední týden pilného cvičení. Já se cítím lépe a co vy? Jak jste na tom se svou fyzičkou a shozenými centimetry či kilogramy? Pokud vás zajímá, jak naše cvičení vypadalo první a druhý týden, podívejte se!

Zdroj všech fotografií: OnlineFitness.cz

Martina Baierová

Martina Baierová

Editorka sekce Cestování a šéfredaktorka portálu, která se snaží jít vždy za svým snem. A hlavně se nevzdávat, že jo.

Zanechte komentář



Vaše názory

  • Proteiny Maxwinn

    Tak už na sobě makám, snad bude pekáč co nevidět 😀 Zatím je to spíš bábovka…