OnlineFitness.cz

Chcete mít hezkou postavu? Pojďte cvičit s námi! 2. díl

Sport / 13.6.2014

Začal další týden, přichází další cvičení… Jaká byla power jóga a Port de Bras, či jak jsme s editorkou Anetou zvládly bodystyling? Dočtete se!

Víkend utekl jako voda a z rozvrhu se na mě smějí další hodiny cvičení s portálem OnlineFitness.cz. Času není nazbyt, ale pokud člověk se svou postavou opravdu něco udělat chce, čas si vždycky najde, souhlasíte? Navíc když byla zavedena další skvělá novinka! Pokud se přihlásíte na lekci, které se nestihnete zúčastnit, zůstane vám přístupná ne do dvanácti hodin následujícího dne, ale až do 16. hodiny. Jak tedy proběhl druhý týden a co má fyzička?

Tip Generace 21: Přečtěte si i náš první díl seriálu Chcete mít hezkou postavu? Pojďte cvičit s námi!

Pondělí – Bodystyling s Lucií Reichlovou

  • Náročnost – nízká až střední

Vzhledem k tomu, že jeden týden cvičení už mám za sebou, řekla jsem si, proč nezačít týden něčím trochu náročnějším? Zvolila jsem proto bodystyling s Lucií Reichlovou. Na začátku klasické rozehřátí a pak už to šlo ráz na ráz a po deseti minutách cítím, že mě druhý den budou nohy opravdu bolet. Při této lekci jsem měla pocit, že každou chvíli vypustím svou duši, ale na druhou stranu jsem opravdu cítila, že cviky dělám dobře. Daných 45 minut bylo docela náročných, ale nebojím se říct, že jsem nějakou tu kalorii určitě spálila a svaly zase trochu zformovala. Bodystyling s Lucií je zkrátka pro každého, kdo si chce dát do těla!

Bodystyling s Lucií

Bodystyling je chvílemi opravdu makačka!

Co o OnlineFitness.cz a bodystylingu říká editorka Aneta?

Obecně se mi ten nápad moc líbí. Člověk může cvičit doma, ale přitom podle profesionálních trenérů. Je super, že si může vybrat z několika lekcí a časový rozvrh ho donutí si fakt zacvičit. Já jsem absolvovala lekci bodystylingu a vše probíhalo jako na klasické lekci, s tím rozdílem, že jsem nemusela ztrácet čas chozením do fitness centra – tu časovou flexibilitu na tom oceňuji asi nejvíce. Akorát by si měl člověk dát pozor na internetové připojení, aby se mu video nesekalo. Lekci samotnou hodnotím velmi kladně a musí říct, že za těch 39 Kč si dá člověk pořádně do těla, takže se to rozhodně vyplatí.

Aneta Kuchařová, editorka sekce Krása

Úterý – Power jóga s Darjou Káňovou

  • Náročnost – střední

Na začátku mé výzvy jsem si dala za úkol vyzkoušet nejen cvičení třikrát týdně, ale také okusit co nejrůznější lekce, které portál OnlineFitness.cz nabízí. Proto jsem neváhala ani minutu a na úterý objednala power jógu s Darjou Káňovou. Toto cvičení jsem nikdy neabsolvovala, a tak jsem byla opravdu zvědavá, zda ho zvládnu…

Zprvu Darja vysvětlila, jak se správně dýchá při cvičení jógy a vysvětlila důležité základy. Díky tomu se nováčci mohou se cvičením seznámit a užít si ho opravdu naplno. Cvičení power jógy by mělo uvolnit nejen vaše tělo, ale i vaši mysl. Základem je již zmíněné dýcháníprotahování těla sval po svalu, obratel po obratli – a to vše s navozením příjemné atmosféry pomocí hudby a lektorčina klidného hlasu.

Power jóga

Na power józe se protáhne každý – bez výjimky!

Ač bych se měla spíše stydět, radost, když se při páté střeše mé paty skoro dotkly země, byla snad nepopsatelná. Jsem tak živý důkaz toho, že pravidelným cvičením lze dokázat opravdu vše. Lekce byla laděna opravdu v příjemném duchu a některé pozice byly pro mé neprotažené svaly opravdovým oříškem. Jediné, co by občas vadilo, byla rychlost cviků. Některé byly na sebe navázány tak rychle, že než jsem se vzpamatovala, lektorka už dělala něco jiného. Vzhledem k tomu, že jsou ovšem cviky opakovány několikrát dokola, zážitek z lekce vám to rozhodně nezkazí.

Komu bych tedy power jógu s Darjou doporučila? Každému, kdo se chce uklidnitnačerpat síly před nebo klidně po náročném dnu.

Tip Generace 21: Chcete se o power józe dozvědět více? Přečtěte si článek Klasická jóga vás nudí? Zkuste power jógu!

Jak se nám líbilo – Problémové partie s Lucií

Vybrala jsem si cvičení s názvem Problémové partie, protože ty mě nejvíce trápí. Z cvičení mám trochu smíšené pocity, protože jsem měla odlišné očekávání. Myslela jsem, že půjde o klasické posilování, ale toto cvičení probíhalo celé v tempu a ve čtyřech sestavách (přirovnala bych to k hodinám aerobiku, akorát děláte jiné cviky).  Pro mě to bylo celkem náročné, cvičení doporučuji těm, kteří nemají problém s kondicí a zvládnou delší kardio cvičení.

Alice Pazderová, editorka sekce Na talíři, zástupce šéfredaktora

Středa – Port De Bras s Ivou Mojžíškovou

  • Náročnost – nízká až střední

Cvičení Port De Bras je částečně založeno nejen na protažení zkrácených svalů, ale také na klasickémmoderním tanci. A protože tato kombinace zněla opravdu lákavě, rozhodla jsem se tuto lekci absolvovat i já, přestože nejsem zrovna moc pohybově nadaná. Začátek lekce se nesl v duchu seznámení se s cvičením a základního protažení.

Po důkladném protažení pak začalo cvičení samotné sestavy. Nejdříve první části, poté druhé části a následně se obě části spojily a vznikla tak delší sestava, která protáhla celé tělo, posílila svaly a měla za cíl zlepšit nejen celkovou koordinaci, ale i stabilitu těla. Poslední částí lekce pak bylo opětovné protáhnutí svalů a jednotlivých obratlů, které byste rozhodně neměli vynechat.

Port de Bras ve vás probudí taneční geny.

Port De Bras ve vás probudí taneční geny.

Port De Bras je vhodné pro každého, kdo má v sobě alespoň trochu pohybového ducha. A pokud mezi takové nepatříte, nezoufejte. V mém podání vypadalo Port de Bras chvílemi spíše jako nové odlehčené bojové umění – a i přesto jsem si lekci náramně užila.

Jak se nám líbilo – Problémové partie s Markétou

Vybrala jsem si Problémové partie s Markétou Stoklasovou, takhle s nástupem léta se takové cvičení hodí. Markéta byla velmi sympatická, bylo znát, že do lekce dává opravdu hodně, působila velmi motivačně. Jako jinak víceméně nesportující jedinec jsem po pěti minutách myslela, že zemřu, ale nakonec jsem cvičení nějak doklepala až do konce, příjemným překvapením pro mě bylo, že díky důkladnému protažení mě svaly druhý den nebolely tolik, jak jsem se obávala. Cviky nejsou nijak zvlášť originální a překvapivé, jedná se o klasiku, kterou si však můžete zacvičit i samostatně doma, lehce se pamatuje. Super bylo i to, že Markéta vždy předvádí jednodušší a obtížnější variantu cviku, takže si na své přijdou začátečníci i pokročilí.

Kateřina Stupková, editorka sekce Film

Druhý týden je tedy úspěšně za mnou a nezbývá nic jiného, než si začít pomalu sestavovat další cvičební plán. Jak jste na tom se cvičením vy? Pochlubte se nám!

Zdroj všech fotografií: OnlineFitness.cz

Martina Baierová

Martina Baierová

Editorka sekce Cestování a šéfredaktorka portálu, která se snaží jít vždy za svým snem. A hlavně se nevzdávat, že jo.

Zanechte komentář