Jeremy Scott představil pro Moschino fast fashion

Krása a móda / 13.3.2014

Milujete fastfood, Spojené státy a pop art? Pak si jistě zamilujete i novou kolekci Moschino pro podzim/zimu 2014 – 2015!

Jeremy Scott se pod značkou Moschino snaží vyvrátit předsudky lidí, kteří se domnívají, že kolekce heute couture se dají jen těžko skloubit s každodenním životem „obyčejného smrtelníka“. Vsadil přitom mimo jiné na McDonald’spop art.

Tohle nezdravé jídlo vám v žaludku ležet nebude! zdroj: oficiální fb Moschino

Tohle nezdravé jídlo vám v žaludku ležet nebude!
zdroj: oficiální FB Moschino

Celá kolekce byla představena na Milánském fashion weeku, a postarala se tak o rozzáření mola, které doposud přetékalo střídmějšími barvami.

Jeho nová kolekce pro nadcházející podzim a zimu se nese, mimo jiné, v barvách červené a žluté, pro McDonald’s tak typických a nechybí ani určitá verze známého fastfoodového M. McDonald’s však není jediným motivem nových modelů Moschino. Figuroval zde také kupříkladu SpongeBob nebo fotomotivy rozličných dobrot.

Inspirace fasfoodem i věhlasným módním domem! zdroj: moschino.com

Inspirace fasfoodem i věhlasným módním domem!
zdroj: moschino.com

Téma rychlého občerstvení, které hraje prim zejména v nižší střední třídě, se dostává do vtipného a do očí bijícího kontrastu s kabelkami, které se nesou v duchu Chanel a jeho prošívaných „klenotů“.

Nápaditá pouzdra na mobilní telefony. zdroj: moschino.com

Nápaditá pouzdra na mobilní telefony.
zdroj: moschino.com

Značka Moschino letos nezůstala pozadu ani co se týká kreativních obalů na mobilní telefony. Medvídky, které zná téměř každá majitelka iPhonu, na přelomu roku nahradí třeba sáček hranolků!

Jak se vám líbí tento nápad na oživení šatníku? Sdělte nám své dojmy třeba formou komentáře.

zdroj perexové fotografie: moschino.com

Zuzana Marková

Zuzana Marková

Studentka se stálou snahou zjistit, kam patří. Zajímá ji móda, filmy i divadlo.

Zanechte komentář