5 předsevzetí pro vaši krásu

Krása a móda / 1.1.2014

Předsevzetí, která zvládnete s minimální snahou dodržovat i vy!

Konec roku je typický nejen oslavami, ale i četností nových plánů a cílů, které ale většinou skončí ještě dřív, než začnou. Přesto vám přinášíme tipy na 5 předsevzetí, díky kterým budete krásnější, ale zároveň vám nezaberou tolik práce.

1. Budu se každý den poctivě odličovat

A už je to tu zase, co říkáte? Důležitost odličování je hodně přetřásána, ale vězte, že pro krásnou pleť je to skutečně nutnost číslo jedna. Pokud budete svému obličeji věnovat náležitou péči, ušetříte si mnoho starostí s akné i jinými nedokonalostmi a to za to přeci stojí, ne? Navíc odličování nemusí být žádná otrava. Udělejte si z něj relaxační činnost, při které se budete věnovat jen a jen sobě. Pokud řešíte nedostatek času, můžete se poohlédnout po mycích gelech, s kterými se můžete odlíčit již ve sprše. Volbou jsou rovněž odličovací ubrousky, které by se ale neměly používat příliš často, přece jen existují ideálnější metody.

0009628208L-849x565

Odličování je jedním z kroků ke krásné pleti. Zdroj: photl.com

2. Budu pít více vody

Všechny víme, že pití vody je pro naše zdraví i krásu esenciální, přesto to někdy zanedbáváme. Mějte proto neustále napuštěnou láhev s vodou či neslazeným čajem, a to i v případě, že jste doma. Budete tak mít pod kontrolou, kolik toho za den vypijete. Nechutná-li vám samotná voda, můžete do ní přihodit plátek citronu či okurky. Aby vás dodržování tohoto úkolu více bavilo, můžete si pořídit i hezkou láhev s filtrem, který ještě více prospěje vašemu zdraví.

3. Budu se více hýbat

Další z omílaných předsevzetí, která se ale těžko dodržují. Důležité je ovšem zvolit správný přístup. Nemyslete neustále na to, že nutně potřebujete zhubnout tři kila, v nejlepším případě do jednoho týdne. Zaměřte se spíše na to, že vaším cílem je zařadit pohyb do každodenního života, abyste se cítila líp. Nejen, že zlepšení uvidíte na své pleti, ale celkově se budete cítit lehčí, aktivnější a zdravější. Abyste se neodradila hned po prvním cvičení, začněte hezky polehoučku. Každý den si vyhraďte 15 min, během kterých můžete skákat přes švihadlo, zacvičit si pár cviků na břicho či si zajezdit na rotopedu. Zkrátka si sestavte 15 minutový program ušitý na míru přímo vám. Uvidíte, že časem se už bez každodenní dávky pohybu neobejdete.

Pohyb i pitný režim je pro vaše zdraví i krásu nezbytný. Zdroj: photl.com

Pohyb a pitný režim je pro vaše zdraví i krásu nezbytný. Zdroj: photl.com

4. Budu více spát

Ano, i spánek je pro naši krásu velice důležitý, mnoho z nás ale naspí jen velmi málo a raději se věnuje práci. Opravdu jsme všichni ale tak vytížení? Nemohla byste ze dne ukrojit 20 min, které strávíte na Facebooku či díváním se na televizi a místo toho se raději pořádně vyspat? I zde začněte po kouscích a prodlužujte dobu spánku klidně jen o 10 min. Časem se určitě dostanete na ideální čas 7 – 8 hodin spánku denně a uvidíte, že pořád budete stíhat stejné množství věcí jako předtím.

Spánek nepodceňujte! Zdroj: photl.com

Spánek nepodceňujte! Zdroj: photl.com

 

Pokud se skutečně chcete vyspat do růžova, přečtěte si náš článek!

5. Nebudu se tolik stresovat

Stres v našich životech pomalu patří ke každodenní rutině a někdy ho už ani nevnímáme. Udělejte pro sebe laskavost a změňte to! Nejen, že má na starosti tvorbu vrásek, ale co je mnohem důležitější, často je i příčinou mnoha onemocnění. Samozřejmě je těžké vytěsnit ho z našich životů úplně, někdy se ale stresujeme skutečně zbytečně. Nestíháte schůzku a stresujete se, že opět přijdete pozdě? Ruku na srdce, svět se kvůli tomu točit nepřestane a ani ve vašem životě se toho zase tolik nestane. Zkuste se tedy přestat bát a místo toho se rozhlédněte kolem sebe a nasajte atmosféru přítomného okamžiku – uvidíte, že se vám uleví. A vězte, že se ještě nestalo, aby to nějak nedopadlo.

Předsevzetí jsou ošemetnou záležitostí a rozhodně není lehké je dodržet. Proto je dobré vybrat si jich spíše méně, ale za to se opravdu snažit je splnit. Začněte hezky zlehka a pomalu a nevzdávejte to po prvním neúspěchu. Uvidíte, že i snaha se počítá a po pár dnech uvidíte pokrok! Tak tedy silnou vůli a s chutí do toho!

Jaká jsou vaše nejčastější předsevzetí?

Zdroj perexové fotografie: photl.com

Aneta Kuchařová

Aneta Kuchařová

Milovnice módy, kavárenský povaleč, studentka práv, nadšená cestovatelka, nenapravitelný labužník, obdivovatelka krásy všeho druhu a věčná naivka...

Zanechte komentář



Vaše názory

  • Krém na celulitidu

    Svatá pravda, ale ještě to dodržet že? S tím mám největší problémy 😀

  • Proteiny na růst svalů

    Ano, článek hezký, ale přesně jak říká, musí se to vydržet 🙂

  • zelená káva na hubnutí

    no všechno nezvladam 🙁

  • Proteiny na růst svalů Maxwinn

    No zkoušela jsem to, ale je to těžké dodržovat to každý den.