Napijte se z láhve, která má nápad

Design / 26.12.2013

Už delší dobu se výrobci alkoholických nápojů nezaměřují pouze na kvalitu obsahu láhve, ale také se začali soustředit na celkový vzhled.

Zdá se to jako výborný strategický marketingový tah, jak si získat větší počet zákazníků na svou stranu. Naneštěstí tento nápad sdílí několik jiných výrobců a tak se dá toto předhánění v tom, kdo má hezčí láhev, označit jako za určitou soutěž. Pokud chcete být na oslavě za hvězdu a přinést tu nejlepší láhev, která vás jak chuťově, tak vzhledem pohladí na duši, spolehněte se, že v oddělení s alkoholickými nápoji strávíte opravdu spoustu času výběrem té pravé. Na ochutnávku vám přinášíme hned několik lahví, které vás zaručeně zaujmou.

Comeback krabicových vín

Krabicové vína, které běžně vídáte v supermarketech, na pohled připomínají spíš krabici na mléko a o chuti vína se rozhodně bavit nebudeme. V Jižní Koreji se ale nenechali odradit názory na levné a nekvalitní krabicová vína a přišli tak s konceptem, který rozhodně levně nevypadá! Musíme uznat, že papírový obal vypadá opravdu skvostně a elegantně. A co je na obalu nejlepší – není křehký!

Nerozbitné víno navržené společností Minimalist. Zdroj: lovelypackage.com

Nerozbitné víno navržené společností Minimalist. Zdroj: lovelypackage.com

Hrůzu nahánějící vodka Coven

Názvem, obalem i značkou směřuje tato láhev k tvrdé a nezdolné dokonalosti. Jednoduchý čistý design podtržený červenou barvou dodává produktu dojem, že přišel odněkud z podsvětí. Doopravdy však tento nápad pochází z Kanady z hlav designérů Hired Guns, kteří se na takovýto temný design soustředí.

Ve dne taková, v noci jiná. Zdroj: lovelypackage.com

Ve dne nevinná, v noci nebezpečná. Zdroj: lovelypackage.com

Uhaste žízeň

Řekli byste, že tento koncept vznikl na území Ruska? Láhev ve tvaru hasicího přístroje v sobě skrývá jednoduchost, vášeň a chtíč, a také ve vás tyto pocity probudí k životu. Například dámy si možná představí sympatického hasiče a posléze na ně přijde neodolatelná chuť tento chtíč uhasit. Ne nadarmo nese láhev slogan „Použijte v případě nouze“. Klobouk dolů, designér Timur Salikhov ví, jak upoutat pozornost.

Červená barva rozdráždí vaše smysly. Zdroj: lovelypackage.com

Červená barva rozdráždí vaše smysly. Zdroj: lovelypackage.com

Španělská smyslnost

Ve Španělsku známý likér Pacharan Pamplonica bude asi tak smyslný a jemný, jako je jeho obal od Contrabriefing. Výrobce se zaměřuje především na mladé lidi, kteří mají dostatek odvahy na to vypít celou láhev. Zvláštní typografický design upoutá pozornost a červená barva likéru v nejednom z nás vzbuzuje zvědavost, jak asi chutná.

Ve Španělsku se nejenom dobře najíte, ale také i napijete. Zdroj: lovelypackage.com

Ve Španělsku se nejenom dobře najíte, ale také i napijete. Zdroj: lovelypackage.com

Komu se nelení, tomu se zelení

Nemějte strach, nejedná se o žádný jed zabalený v důmyslném obalu. Australanští designéři, kteří si říkají Retno Hadiningdiah, si přáli podtrhnout sílu absinthu luxusní černou barvou, který konec konců může pro někoho být jako jed. Fanoušci se ovšem mohou nechat zlákat a vychutnat si ostrou chuť prémiového absinthu.

Černý detail charakterizuje těžkou chuť Absinthu. Zdroj: lovelypackage.com

Černý detail charakterizuje těžkou chuť Absinthu. Zdroj: lovelypackage.com

Šetřete životní prostředí s eko-vodkou

Viděli jste někdy vodku v PET láhvi? Švédští designéři chtěli trochu ulevit životnímu prostředí a převedli tak tento koncept do reálného produktu. Svým osobitým designem odkrývá mořský svět v trochu drastičtější formě než je Malá mořská víla. Přivítejme na světě Švédskou eko-vodku navrženou společností Division.

Alkohol v PET lahvi jen tak neuvidíte. Zdroj: lovelaypackage.com

Alkohol v PET lahvi jen tak neuvidíte. Zdroj: lovelaypackage.com

Zamixuj si

Alkoholický nápoj obsahující především vodku je zaměřený na změny nálad vyvolané právě typem, který si necháte na baru objednat. Spirálovitý design je sice originální a spolehlivě zaujme mladé lidi, ale co do praktičnosti láhev poněkud zaostává. Nicméně nápaditý design vše zachrání a strhne k vám pozornost. Uznání putuje do Španělska k návrháři José Luis García Eguiguren.

Ovládněte své emoce. Zdroj: lovelypackage.com

Ovládněte své emoce. Zdroj: lovelypackage.com

Dámská elegance

A nakonec máme něco i pro něžnější pohlaví. Návrhář z Izraele, Reut Ashkenazy, vytvořil láhev alkoholického nápoje speciálně pro ženy. Jedná se o láhev potaženou látkou, síťkou nebo jiným materiálem. Udělujeme obzvláště velkou pochvalu za neobvyklý tvar, který je výborně zakamuflován a připomíná spíše parfém. Designér se držel známého pořekadla: ,,Ve víně je pravda“ a tak láhev neobsahuje nic jiného.

Dámy, vychutnejte si tuto skrytou eleganci. Zdroj: lovelypackage.com

Dámy, vychutnejte si tuto skrytou eleganci. Zdroj: lovelypackage.com

Zdroj perexové fotografie: lovelypackage.com

Anna Kovárová

Anna Kovárová

S láskou pro design jsem se narodila, ale lásku ke psaní ve mně vzbudila Generace 21. Jsem ráda, že jsem našla zalíbení v tom co dělám :-)

Zanechte komentář