L´Oréal: Digitální hra Reveal skončila!

Technologie / 7.11.2013

V průběhu měsíce října se  vysokoškoláci  mohli zúčastnit revoluční digitální hry Reveal, kde si vyzkoušeli uvedení nového výrobku na trh. Víme kdo vyhrál!

Mohli jste se zapojit i vy! Informovali jsme vás o tom! 

Letos již celkem počtvrté nabídla společnost L´Oréal vysokoškolským studentům možnost odhalit svůj pracovní potenciál a dozvědět se více o práci v nadnárodní společnosti. V průběhu měsíce října se studenti mohli zúčastnit revoluční digitální hry Reveal, kde si vyzkoušeli uvedení nového výrobku na trh.

Chtěli byste pracovat v této kanceláři? Tak to patříte v REVEALu do marketingu!

Chtěli byste pracovat v této kanceláři? Tak to patříte v REVEALu do marketingu!

O co ve hře šlo? 

Cílem hry Reveal bylo nejen odhalit nové talenty, ale zároveň poskytnout studentům možnost osobního rozvoje. V praxi si tak vyzkoušeli přípravu a následné uvedení na trh zcela nového produktu skupiny L´Oréal.

Letos se do hry zapojilo celkem 325 studentů z 28 českých vysokých škol, aby se utkali o některou z hlavních cen v podobě L’Oréal produktů od značek jako je Diesel, Giorgio Armani, L’Oréal Paris, Garnier nebo Vichy v hodnotě až 50 000 Kč.

Na prvních místech se umístili studenti z Vysoké školy ekonomické v Praze a Univerzity Karlovy. Ti se spolu s dalšími dvaceti nejúspěšnějšími hráči zúčastní  závěrečného setkání ve společnosti L´Oréal, kde budou moci od přítomného vedení a zástupců společnosti získat zpětnou vazbu ke svým výsledkům.

Příběh úspěšné hráčky Revealu, Zuzany Benešové. Zuzka získala díky Revealu marketingovou stáž v L´Oréalu.

Příběh úspěšné hráčky Revealu, Zuzany Benešové. Zuzka získala díky Revealu marketingovou stáž v L´Oréalu.

Společnost L´Oréal navíc nabízí účastníkům soutěže také budoucí uplatnění přímo v L´Oréalu. Po absolvování assesment centra se pro účastníky soutěže otevírá celkem 9 stážistických pozic v marketingu, obchodu nebo logistice.

Litujete toho, že jste to nevyzkoušeli? Více informací o této soutěži najdete třeba na oficiálním Facebooku. Příští ročník můžete vyhrát třeba vy!

Zdroj fotografií:  L´Oréal FB, TZ

 

 

Kristýna Szkanderová

Kristýna Szkanderová

Neustále se učím žít každým okamžikem naplno. Věřím v sebe, lepší zítřky a to, že v životě dokážu vše, co budu chtít. Miluji ironii a smysl pro humor, který je možná lehce kontroverzní. V životě se řídím pod heslem: Nejvíc nás motivují ti, kteří nám nevěří!

Zanechte komentář