Značka Cockerel sklidila zasloužený úspěch

Krása a móda / 16.10.2013

Lenka Kohoutová představila rovnou dvě nové kolekce.

TABLEWARE kolekce pro podzim/zimu 2013/2014 se nesla ve znamení klasických „kohoutovských“ barev, jako jsou třeba modrá či žlutá. Vévodily jí jednoduché, ale přesto velice elegantní střihy, které podtrhnou ženskou siluetu. Pro modely jsou typické volné rukávypřepásání v pase. Součástí přehlídky byly kabáty, kterým dominují jednoduché volné střihy. Zajímavým detailem pak jsou přední kapsičky s barevným vnitřkem. Kalhoty byly ušity z lesklých materiálů, plisovaná sukně zase z lehoučkého šifonu.

Šaty z nové kolekce Lenky Kohoutové. Zdroj. Zuzana Holmanová (Generace 21).

Šaty z nové kolekce Lenky Kohoutové. Zdroj: Zuzana Holmanová, Generace 21

Co je Designblok Premier Fashion Week? Jde o mezinárodní přehlídku módy, umění a hlavně designu, která se koná již od roku 1999. Představuje aktuální kolekce českých, ale i zahraničních tvůrců. Mnohé produkty i módní kolekce starších let se vyrábějí i dnes, některé se dokonce staly ikonami ve svém oboru. A právě ikony byly tématem letošního ročníku Designbloku, který se konal od 7. do 13. 10. 2013.

Kabáty z kolekce TABLEWARE. Zdroj: Zuzana Holmanová (Generace 21).

Kabáty z kolekce TABLEWARE. Zdroj: Zuzana Holmanová, Generace 21

Součástí přehlídky byla také pre-kolekce na jaro a léto 2014 s názvem SS14 JAM. Nechyběly zde barvy jako červená, modrá, žlutá či černá. Šaty z této kolekce měly opět jednoduché střihy a byly oživeny zajímavým motivem v podobě červených puntíků či proužků. Nechyběly ani krátké kabátky s volnými rukávy, které svým střihem lehce připomínají kimono.

Kolekci vévodily typické "kohoutovské" barvy. Zdroj: Zuzana Holmanová (Generace 21).

Kolekci vévodily typické „kohoutovské“ barvy. Zdroj: Zuzana Holmanová, Generace 21

Lenka Kohoutová v minulosti pracovala pro několik módních značek, asistuje v Ateliéru módní tvorby na UMPRUM, a navíc tvoří vlastní kolekce pod značkou Cockerel (kohout). Na jarním Designbloku se dokonce stala vítězkou v kategorii dámská móda. Její kolekce vynikají barevností, a především nositelností. Jak uvádí sama autorka, cílovou skupinou značky jsou mladé ženy, které se nebojí vybočovat, ale na chuť si přijde i starší generace, která může volit z modelů v neutrálních barvách.

Zdroj perexové fotografie: Zuzana Holmanová, Generace 21

Zuzana Holmanová

Zuzana Holmanová

Psaní je pro mě skvělým způsobem, jak vyjádřit své názory i pocity. Baví mě jen tak nechat klouzat tužku po papíře (nebo prsty po klávesnici) a těšit se z přibývajících řádků. Mým snem je stát se spisovatelkou literatury pro děti a mládež

Zanechte komentář