L’oréal: luxus nebo zbytečná investice?

Krása a móda / 21.8.2013

Protože vy za to stojíte, hlásá L´oréal.  Platí to i z pohledu spotřebitele? 

Co znám značku L’oréal, tak je  motto – Protože vy za to stojíte – velmi hojně používáno do jakékoli jejich propagace. Určitě je na místě a dodává  šarm a styl celému profilu. Jedná se o  celosvětově uznávanou značku jak laickou veřejností, tak předními stylisty, kteří své umění předvedli na nedávno proběhlém festivalu v Cannes, kde nalíčili hvězdy červeného koberce právě produkty této značky.

Bianca Balti

Produkty na italské modelce Biance Balti. zdroj: facebookové stránky L’oréal Paris CZ

Firma byla založena roku 1909 a soustřeďuje se jak na dekorativní kosmetiku, tak i na kosmetiku pečující. Mezi sortimentem najdeme například krémy na vrásky z řady Revitalift nebo hit letošního léta, řadu Miss Pop, kde najdeme škálu barev signalizující léto a letní bezstarostnou náladu.

Miss pop collection L´oreal

Kolekce Miss Pop se mi moc líbila. Je plná barev. Stojí za to si něco pořídit do sbírky. zdroj: averysweetblog.com

Já jsem se s produkty této značky seznámila, až když jsem pod stromečkem uviděla laky na nehty ve 4 různých odstínech. Jak jinak jsem je musela ihned vyzkoušet a výsledek? Ani nevím, jestli mě nějak ohromily.

Beyonce Cannes

Zpěvačce Beyoncé měla se značkou L´oréal rozhodně styl.

Jsou dobré, mají výborné barvy, bezvadné krytí a gelovou strukturu, ale co se týče výdrže, kterou požadujeme alespoň na tři dny, to pro mě bylo trochu zklamání. Laky se začaly, stejně jako u levnějších kolegů, za dva dny loupat a lak musel z nehtů dolů.

Po následující návštěvě drogerie, kdy jsem zjistila cenu těchto laků (pravidelně je to pevná cena 99 Kč), mě tak napadlo, co je na tomto produktu tak drahého? Promiňte, ale pro běžnou studentku, jako jsem třeba já, není moc jednoduché dát stovku za lak na nehty.

Ano, musím uznat, že laky mají jednoduchý, ale zato luxusní obal. Skleněná lahvička s barvou je uzavřena stylovým zlatým víčkem s logem značky. Ale ani pro tento obal bych asi znovu do těchto laků nešla. Hlavně kvůli celkem vysoké ceně a výdrži, která není nijak zvlášť dlouhá.

Stejně jako jiné značky se ani L’orealu nevyhnul tzv. BB boom. Na trh přišly se svým BB krémem Nude Magique BB cream. Hned jak jsem ho poprvé uviděla na stáncích, řekla jsem si, že ho zkrátka musím mít.

 

BB cream L´oreal

BB cream. zdroj: lorealparis.cz

Jeho bílá krémová konzistence, i když přece jenom trošičku tekutější, ale stále bezvadná k zapracování do pleti, a tzv. kapsle neboli zrníčka, která po spojení s tímto bílým krémem vytvoří barvu, bylo něco úžasného.

Říkala jsem si, že tento nápad musí mít obrovský úspěch a hned jsem si šla vyzkoušet tradičně nejsvětlejší odstín. Má reakce? NE! Tak tohle přeci ne. Po rozetření a spojení krému a zrníček se objevila barva, která ale vůbec neodpovídala žádnému odstínu, který by připomínal odstín pleti. Pokud by teda daná žena měla barvu připomínající pomeranč, pak by asi spokojenost byla na místě.

Takhle ale opravdu ne. Takto oranžovou barvu jsem nečekala a říkala jsem si, jestli jsem jediná, které to tak připadá, nebo nás nespokojených s touto novinkou je více. Otevřela jsem internet a hledala recenze. Bohužel, jakékoli jsem našla, byly v nich ty samé pocity, jako jsem měla já. Oranžová barva, vysušující finiš a převysoká cena (pohybuje se kolem 329 Kč).

Jediné plus, o kterém se mohu zmínit, je fakt, že pleť vyhladí. Ale co je vám to platné, když vaše pleť nabere barvu velmi přezrálého pomeranče? Zkrátka tento produkt dekorativní kosmetiky se jim nepovedl a raději bych vám doporučila BB cream od značky Garnier nebo Maybelline, se kterými mám rovněž zkušenost a kde je nejsvětlejší odstín opravdu světlý.

Ale abych nezmiňovala jen to negativní. Nedávno jsem potřebovala nutně štěteček na líčení gelových linek. Úplnou náhodou jsem na internetu narazila na gelové linky Super Liner Gel Intenza, které ve svém balení mají nejen linky, ale právě i štěteček. Za cenu, která byla 199 Kč, to byla moje jasná volba.

Gel intenza Loreal

Gelové linky Gel Intenza od L’oréal. zdroj: loreal-paris.co.uk

Linky samotné jsou opravdu dobré. Mají dobrou pigmentaci, černá je opravdu uhlově černá, konzistence není moc hutná, ale taková jemná, čili se s nimi výborně pracuje. Na oku vydrží celý den, aniž by se linka hnula z místa. K štětečku mohu říci jediné. Skvěle se s ním pracuje, štětinky z něj nevypadávají a má velikost tak akorát. Téhle koupě nelituji.

Zkrátka, L’oréal Paris je francouzská značka světového formátu. Nedávný úspěch v Cannes to pouze potvrdil. Skvěle nalíčené hvězdy červeného koberce se nedaly přehlédnout. A L’oreal slaví úspěchy nejen tam.

Ať už budeme mluvit o dekorativní kosmetice, či pečující, vždycky se setkáme s pozitivními ohlasy. I barva vlasů na styl ombré si získala přízeň mnoha žen a upřímně i mně se líbí, že si již pohodlně můžete ombré styl vytvořit doma za přijatelnou cenu 199 Kč.

Ombré

Novinka od L’oréalu – barva na vlasy v ombré stylu. zdroj: pudlo.cz

Ovšem jako každá značka, se kterou jsem se doposud setkala, vyrobila produkty, které nejsou zrovna dobré, ale i toto je hodně individuální věc a leckdo by mohl namítat, že mu jejich BB krém sedl. Nechala bych to na posouzení každému.

NÁZOR REDAKCE:

Abych to shrnula, tak můj pohled na celou značku je relativně kladný. Ovšem někdy na mě působí tak, že jejich cílová skupina jsou ženy, které jsou starší než já a rozhodně nemají problém se zakoupením výrobků za poněkud vyšší cenu.

Nicméně obdivuji jejich světovost, luxus a preciznost. Vždyť, kdo by nechtěl vypadat jako hvězda z filmových pláten nesoucí se v krásné večerní róbě po červeném koberci a ještě s dokonalým nalíčením předních vizážistů?

Zdroj perexové fotografie: mes-images-facebook.blogspot.cz

Andrea Mikolášová

Andrea Mikolášová

Ráda zkouším nové kosmetické produkty a sleduji trendy z oblasti vizážistiky. Kontakt: andymikol9@gmail.com

Zanechte komentář