Recenze dubnového Ladyboxu

Krása a móda / 24.5.2013

Už jste se s krabičkou krásy setkala a koketujete s jejím objednáním? Jednu jsme pro vás vyzkoušely a povíme vám, jestli stojí za to!

Beauty boxy neboli jednoduše „krabičky krásy“ jsou současným kosmetickým trendem, který se k nám dostal ze zahraničí. Jeho princip je jednoduchý a nápadně připomíná Happy Meal – objednáte si krabičku krásy, která obsahuje určitý počet neznámých produktů, a těšíte se na překvapení při rozbalování. Krabička vychází každý měsíc a její cena se pohybuje kolem 300,- Kč. V České republice v současnosti fungují dva distributoři těchto krabiček – Senzabox a Ladybox. A poněvadž bylo naší redakci firmou Ladybox zasláno dubnové vydání beauty boxu, přicházíme s recenzí!

Koláž - dubnový ladybox

Objevte kouzlo krabiček krásy! Zdroj: ladybox.cz, Petra Krejčířová (Generace21)

Komunikace s firmou, personalizace, objednání a zaslání

Pokud se rozhodnete objednat si krabičku krásy, čeká vás malá byrokracie a několik dotazníků. Prvním krokem je registrace na webu ladybox.cz, kde vyplníte dotazník svých barevných preferencí – některé produkty jsou totiž personalizovány, tj. z více druhů barev je vám zaslána právě ta, která vám sedí nejlépe (ovšem personalizace se může týkat i pěstící kosmetiky). Dále vyplňujete osobní údaje nutné k zaslání, způsob platby či e-mail, na který vám jsou zasílány informace o průběhu vaší objednávky. Webové stránky jsou přehledné a obsahují základní „návod“ jak na personalizaci i objednání, takže v tomto směru nehrozí žádná potíž. Pokud se nějaký problém naskytne, tým Ladyboxu vám ochotně poradí a pomůže – komunikaci s firmou hodnotím na jedničku.

Balení a rozbalení

Ladybox vám je zaslán na konci měsíce podle údajů ve vámi vyplněném dotazníku buď domů, nebo do zásilkovny v místě, které zvolíte z nabídky.

Samotná krabička vám přijde v poměrně bytelné ochranné kartonové krabici a vnitřek krabičky je vystlán papírovými „červíky“, kteří tlumí nárazy při přepravě, a chrání tak produkty uvnitř. Krabička je skutečně kvalitní, nerozlepuje se a drží tvar – nevyhodila jsem ji, nýbrž ji používám na skladování jiných věcí. Protože je hladká a nijak výrazná, můžete ji použít i jako doplněk do interiéru. Papírové „červíky“ už tak kladně hodnotit nemůžu. Nevím na kolik plní svou funkci, protože sprchový gel od Anatomicals mi přišel s prasklým uzávěrem, polovina obsahu vytekla do krabičky a spolu s červíky vytvořila ne příliš vábně vypadající kaši. Červíci mimoto páchnou a pouští barvu, která ušpiní vše kolem. Raději jsem je vyhodila.

Krabička dále obsahuje dopis, ve kterém jsou vám představeny značky a jejich produkty.

Produkty

sprchový gel anatomicals

Anatomicals – značka, která vás chce jen pro vaše tělo. Zdroj: Petra Krejčířová (Generace21)

Ve své krabičce jsem našla sprchový gel od značky Anatomicals v plném 300ml balení. Jak jsem již zmínila, bohužel s prasklým uzávěrem (na fotce výše je vidět uzávěr olepený jedním z „červíků“), nicméně ten v používání nijak nebrání, mýdlo mi totiž neuvěřitelně voní. Jedná se o velmi nezvyklé aroma, které neumím pojmenovat. Vůně je suchá a kořeněná, po vysprchování se na kůži ještě dlouho drží. Kladně hodnotím neotřelé balení s vtipnými nápisy, nabádání k recyklaci obalu, složení bez parabenů. Záporně potom fakt, že gel kůži poměrně vysuší a je třeba po koupeli použít hydratační mléko.

Tělový peeling proti celulitidě

S Eveline Cosmetics proti celulitidě! Zdroj: Petra Krejčířová (Generace21)

Tělový masážní peeling proti celulitidě značky Eveline (50ml balení) mne nadchl. Po dvoutýdenním používání je moje kůže na stehnech jemná, hebká a menší ďolíčky (s celulitidou jako takovou problém nemám) redukovány. Peeling podporuje krevní oběh, čistí zanesené póry a odstraňuje odumřelou kůži. Vůně je neutrální, masáž příjemná. Určitě si koupím plné balení, k sehnání je např. v drogeriích Teta.

Kiss my face

Přírodní péče pro vaše vlasy. Zdroj: Petra Krejčířová (Generace21)

Šampon a kondicionér (každý 29 ml) značky Kiss My Face tvoří přírodní duo v péči pro vaše vlasy. Jejich složení je bez parabenů, ftalátů, ropných produktů a SLS. Proto je použití šamponu poněkud problematické – nepění. Na tento fakt si ovšem lze zvyknout a po delším používání se odnaučit plýtvat příliš mnoho obsahu. Šampon rovněž úžasně voní po čerstvě vymačkaných citronech. Po použití jsou vlasy krásně lesklé a vzdušné. Možná až moc – ty moje začaly elektrizovat. Koupi šamponu zvažuji, byla jsem s ním velmi spokojená. Kondicionér si bohužel mé sympatie nezískal, a to již při otevření lahvičky. Jeho vůni nemohu popsat jinak než pach kalafuny při sváření. Do vlasů se mi vtíral špatně, klouzal z nich a stékal po zádech. Jeho výkon je průměrný – vlasy šly rozčesat docela dobře, ale žádný extrémní efekt se nekonal. Hodnotím pouze jedno použití, na více mi ho nezbylo (mám vlasy dlouhé do pasu).

Denní krém

Denní krém Swisso Logical zanechá vaši pleť hebkou a vláčnou. Zdroj: Petra Krejčířová (Generace21)

Denní krém značky Swisso Logical (5 ml) sliboval výtažek z echinacey, jojobu, skvalen, dlouhodobou hydrataci pleti… Bohužel zůstalo pouze u slibů. Snažila jsem se s krémem šetřit a posoudit jeho schopnosti po co nejdelší době, vydržel mi týden. Jeho vůně se snaží imitovat horské bylinky, páchne ale chemicky a není divu – vždyť ve složení najdete sérii parabenů. Tyto látky mé pleti nesvědčí, přes den jsem se více potila, ucpávaly se mi póry, moje pleť nedýchala a na dotek působila hebce pouze kvůli neprostupnému filmu, který krém vytvořil. Děkuji, tento krém už nikdy více. Ani za plnou cenu 830,-Kč.

Rtěnka MeMeMe

„Objevte svou vnitřní Bohyni Selene, vládne Měsíci, v jehož jemném světle a třpytu vyniká její krása.“ (Lady Magazín) Zdroj: Petra Krejčířová (Generace21)

Rtěnka značky MeMeMe je bezesporu největším trhákem tohoto vydání. Šlo o personalizovaný produkt a na výběr byly dva odstíny. „Řvavá“ fuchsiová Elektra a Selene, barva oficiálně popisovaná jako nenápadně růžová. Právě tuto růžovou jsem v boxu našla já. Textura rtěnky je úžasně krémová, na rtech doslova taje, je příjemná, hezky nevtíravě voní a krásně se roztírá. I přes svou krémovitost poměrně dlouho vydrží, můžete s ní pít, po pár soustech je ale pryč. Jediné, co se tady skutečně nepovedlo, je její barva – bohužel základní pilíř samotné rtěnky. I když je prezentována jako nenápadná, jedná se o „devadesátkovou“ růžovku s výrazným shimmerem a neméně výrazným modro-fialovým podtónem. I nejbělejší zuby s touto barvou vypadají zažloutle. Rtěnku jsem zkoušela nanést v první vrstvě a poté ji obtisknout do ubrousku – zůstal shimmer, modrofialový podtón a cucky původní barvy. Jediná nositelná forma je pro mne nenápadné „naťupkání“ rtěnky prstem a přetření balzámem na rty. Vytvořím tak na rtech jemnou perleť, která se skvěle hodí ke kouřově nalíčeným očím. Tento typ líčení však nevyhledávám, takže je pro mne rtěnka ve všech směrech nepoužitelná, i přes své výrazné přednosti v textuře. Škoda! Možná si ji pořídím v jiném odstínu.

Zhodnocení

Ze šesti produktů mi bezpodmínečně vyhovovaly a koupila bych si dva – šampon a masážní peeling. Velmi spokojená jsem byla se sprchovým gelem, ale obešla bych se i bez něj, do kategorie neurazí-nenadchne bych zařadila kondicionér (kvůli pachu) a rtěnku (kvůli barvě), absolutním propadákem se pro mne stal denní krém. Na otázku, zda-li se box vyplatí, odpovídám jednoznačně ano. Vyzkoušíte produkty neznámých, přírodních či luxusních značek, objevíte kosmetiku, která vám bude vyhovovat a koupíte si ji v plném balení, nebo ne a vyvarujete se jí. Cena produktů navíc výrazně převyšuje cenu celého boxu (plné balení rtěnky a sprchového gelu by dohromady stálo 378,- Kč plus jedno cestovní balení peelingu, kondicionéru, šamponu a vzorek drahého krému). No a co si budeme povídat, měsíční těšení se a radost z překvapení při rozbalování udělá své.

Pro více informací navštivte oficiální stránky či Ladybox na facebooku. My firmě za zaslání děkujeme a vy se můžete těšit na další recenzi!

Zdroj perexové fotografie: Ladybox facebook (upraveno)

Petra Krejčířová

Student, nenapravitelný idealista, milovník umění a veškeré elegance starých časů.

Zanechte komentář