Recenze: Euro Truck Simulator 2: Vive la France! – hurá do Francie

Virtuální Evropa se opět o něco rozrůstá! Po rozšíření Skandinávie a východní Evropy se dočkala i malebná Francie.

Euro Truck Simulator 2: Vive la France!

Platforma: PC

Vývojáři: SCS Software

Vydavatel v ČR: Comgad

Lokalizace: české titulky

I když je tomu pěknou řádku let, co vyšla základní hra Euro Truck Simulator 2, vývojáři již vydali ke hře dva velké přídavky a spousty drobných DLC. Loňský rok vydali dokonce svojí novou hru American Truck Simulator. I přesto na svého evropského bratříčka ani po tolika letech nezanevřeli a přichází s novým přídavkem, který tentokrát rozšíří Francii.

Nová a lepší Francie

Samozřejmě jste Francii mohli navštívit již v základní hře, ale jen v osekané verzi, kdy nejvzdálenějším místem od našich končin byla Paříž. Hra obsahovala pouze pár měst bez detailnějšího propracování, což se s novým přídavkem mění, a to razantně. Infrastruktura celé hry se rozšířila celkem o 20 tisíc kilometrů nových dálnic, silnic, horských cest a pár kruhových objezdů, včetně nějaké té památky.

Projížďka městem.

Nová města, nové příležitosti

Z nových měst na vás čeká třeba Marseille nebo Bordeaux a kromě toho prošla vylepšením i ta stávající, kde se dočkáte tunelů, kruhových objezdů, mýtných bran, jaderné elektrárny a mnoha dalšího. Celková krása Francie šla opravdu hodně nahoru. Občas narazíte i na malebné vesničky, lesy, vinné zahrady… Jednoduše řečeno – budete si připadat jako ve Francii.

Kromě nových měst a prostředí se hra nafoukla i o nové společnosti a zásilky. To je ale vše, co nový přídavek nabízí. Nečekejte nějaké změny v hratelnosti nebo nové funkce. Vše zůstává při starém. Ale to žádnému fanouškovi Euro Truck Simulatoru nemůže vadit. Již kvalitní simulátor kamiónů se nám nafoukl o nové prostředí a zásilky a stávající hráči mají o další desítky hodin zábavy postaráno.

Trocha čerstvého vzduchu neuškodí.

Zdroj všech fotografií: SCS Software

0 90 100 1
90%

Euro Truck Simulator 2: Vive la France!

Přídavek ke hře Euro Truck Simulator 2 s názvem Vive la France! nabízí to samé, co předchozí přídavky. Tudíž nové prostředí k objevování a další desítky hodin zábavy k již povedenému simulátoru. Nemáme, co přídavku vytknout, jelikož splnil všechna očekávání.

• Obsah přídavku
    90%
    85%