ViralBrothers, experti na virální video | zdroj: i-ty.cz

Přinášíme vám exkluzivní rozhovor s ViralBrothers!

Film / 28.1.2013

Čeněk Stýblo a Erik Meldik jsou dva obyčejní kluci, ale přesto se nečím liší: točí skvělá videa, která vystihují každého z nás. Řeč je samozřejmě o ViralBrothers!

ViralBrothers je skupina dvou kluků, kteří se stali slavní hlavně díky jejich videím, která jsou natočená podle skutečných událostí. My jsme kluky zkontaktovali a poprosili je o rozhovor. Dostalo se nám kladné odpovědi a ViralBrothers nám s ochotou zodpověděli všechny položené otázky, za což jim vážně děkujeme.

Jak vznikli ViralBrothers? Co stálo za nápadem a jaká je vaše historie?

ViralBrothers vznikli v listopadu 2011. Pár let před tím jsme začali  točit videa na Stream.cz, nejdříve každý zvlášť, poté společně pod hlavičkou SketchBrothers. Změna našeho názvu a zaměření na virální videa souvisí s našim přechodem na YouTube. Prostě jsme se rozhodli, že do toho půjdeme naplno a docela to zatím jde.

Setkali jste se už s kritikou? A pokud ano, jak ji zvládáte?

Samozřejmě, že komentáře pod videy nejsou jen pozitivní. Zvládáme kritiku docela dobře, mnohokrát je to pro nás zajímavá zpětná vazba, díky které zjišťujeme co lidi baví více a co zase méně.

Odkud čerpáte inspirace k Vašim videím? Funguje to formou brainstormingu „nad pivem“ a je to, nebo musíte dlouho přemýšlet a přepisovat scénář?

Inspirace je náš život. Spousta scének v našich videích jsou natočeny podle skutečné události. Nad pivem ale vzniká také mnoho zajímavých nápadů.

Byla někdy situace taková, že byste chtěli s ViralBrothers skončit?

Zatím taková situace nenastala.

Které z vašich videí hodnotíte jako nejzdařilejší a které vás nejvíc bavilo?

Debilní kecy na dovolené měly velký úspěch mezi lidmi. Nám se zdá také zdařilé. Skvělé bylo i natáčení u moře.

ViralBrothers, specialisté na virální video | zdroj: zazdi.cz

ViralBrothers, specialisté na virální video | zdroj: zazdi.cz

Je vaše plánovaná prezentace čistě formou internetu nebo byste chtěli proniknout do povědomí lidí více, třeba nějakým pořadem v televizi?

Kdysi jsme začli točit na net, protože jsme se chtěli dostat do televize a brali jsme to jako přestupní stanici. V současné chvíli jsme měli nabídku do všech velkých českých televizních stanic, ale nic se nám nezdálo natolik zajímavé, že bychom do toho šli. Dnešní doba přeje internetu a nechceme se vzdávat postavení, které jsme si za poslední rok vybudovali.

Jaké reakce získáváte na svá videa od rodiny, kamarádů nebo přítelkyň?

Kamarádům i rodině se to většinou líbí. Některé video více, některé méně, ale celkově nás podporují.

Vtipných historek „z natáčení“ je určitě plno…jaká je pro vás ta nejvtipnější a nejoblíbenější?

Ve vánočním videu nám v jedné scéně chytl od prskavky stromeček. To jsme se pak všichni moc nasmáli.

Proč si myslíte, že právě virální video kampaň je nejlepší formou k propagaci?

Virální marketing je jedna z nejefektivnějších forem propagace. Video se zajímavým obsahem a marketingovým sdělením vám totiž přeposílají známí, kterým věříte a proto je efekt virálního videa až desetkrát silnější, než když v televizi pasivně (ne)sledujete nudné reklamy.

A nakonec. Co byste chtěli vzkázat našim čtenářům nebo ještě dodat a nebylo to obsaženo v otázkách?

Že jsme v poslední době začli i moderovat, tak kdyby někdo potřeboval něco odmoderovat, tak ať se ozve!

Zdroj perexové fotografie: i-ty.cz

Monika Faltýnková

Monika Faltýnková

18tiletá studující slečna na gastronomické škole Adolpha Kolpinga se svými zájmy řadí mezi nadšeného sledovatele filmů, nenapravitelnou čtenářku a věčně píšící dívku, jejíž hlavní zaměření zde na webu je rubrika "Film".

Zanechte komentář



Vaše názory

  • Klára

    TO JE FAKT HROZNÁ SRANDA . MILUJU TYHLE DVA JOUDY.